Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

JN27
Deltagare

Backström lär ha valt mellan detta och att hoppa ned till HA typ. Han borde kunna ta kliv framåt ännu mer, hans passning till Palushaj var ju briljant!

För övrigt, var inte Rissanen oerhört stabil mot Mora? Känns som att han vet exakt vad han kan och inte kan göra. Näkyvä blandar ju och ger lite mer, kanske perfekt då att ha en kollega som snackar samma språk som kan backa upp där.

Jag är faktiskt lite småkär i vår backsida! Samtliga backar är ju intressanta på olika sätt.

Jag håller med. Rissanen gjorde ett väldigt gediget arbete och backade upp Näkyvä som helt klart har sin styrka offensivt.
Näkyvä påminner en del om Backström i sitt rörelsemönster på isen och att då ha en pjäs bakom sig gör det ju mycket lättare. Rissanen är ju som Gröndal i hela sitt sätt att spela vilket är jäkligt snyggt att man lyckades pricka in när Gröndal valde att flytta hem igen.
Det är fingertoppkänsla av NJ. Björk är min personliga favorit och jag hoppas verkligen att han kan etablera sig på riktigt. Ursäkta språket men Fy fan vilket skott den killen har.