Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

JN27
Deltagare

Håller med Wirström till 100 %. Och jag måste faktiskt skicka en känga till Sundblad. Med all respekt för hans ledarstil och sin djupa hockeyanalytiska förmåga. Men jag börjar faktiskt ledsna rejält på hans sätt att se jaget före laget i många fall. Han har en oerhörd förmåga att fastna i sin egen spelidé så hårt att han helt enkelt glömmer att handla utifrån situationer. Han har på förhand bestämt att Eero ska stå, då är det så. Han har på förhand bestämt att nu ska Spinkarna in på BP osv osv, ni förstår nog vad jag menar. Det blir liksom inga oväntade handlingar. Dessutom blir det omänskligt att låta Eero stå när det blåser så mycket som det gör.

Efter Djurgårdsförlusten så skulle vi minsann lära oss men återigen ser man samma tendenser. Jag ropar inte efter Sundblads avgång på något sätt för så hårt som vi ändå anfaller har vi inte gjort sen Peter Anderssons tid. Men nog fan hade jag önskat lite handlingskraft från karln. När det viner puckar förbi målvakten så ska ALLT SOM TÄNKAS KAN göras. Sen kan man lägga sig och dö om det är så. För säga vad man vill, men ännu har han inte lett oss till några framgångar.

• Det här svaret redigerades för 6 år, 4 månader sedan av JN27.