Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

#10676
JN27
Deltagare

Ja bristen är oerhört tydlig idag.. Centerbristen är monumental och spetsen finns inte. Vi skulle behöva en ytterligare Palushaj för att lösa det.

Nu kommer jag låta som plebsen på SF-forumet. Men jag väljer att omformulera mig lite. Jag struntar i vart vi hamnar i serien sålänge vi hamnar topp 10. Lyckas vi inte med det då ska nya röster in i båset. Det känns ohållbart om det ska fortsätta vara så att Time out exempelvis uteblir trots att det med säkerhet skulle behövas. Jag får bara känslan av att Sundblad tror så sjukt hårt på sin egen idé att han inte förstår när förändringar måste ske och då kan det vara bra att ta en paus.

  • Det här svaret redigerades för 7 år, 8 månader sedan av JN27.