Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

JN27
Deltagare

Inte mycket drag här inne idag.. Hur känner ni alla efter gårdagen? Man är ju nervös för att det blir publikkris tidigt i år :/

Nä men jag måste säga att jag är oerhört besviken fortfarande. Att man inte får ut mer än det här av det laget man har. Med all respekt för att vi saknade en del spelare igår men det såg ju inte direkt bättre ut i Torsdags.
Det känns som att man tränar på helt fel saker, precis som förra året ska vi ”jobba ned motståndarna” men man tar sig knappt in i zon och istället för att pressa så fastnar man i sarghörnen.

Det är helt uppenbart att det är något som inte stämmer någonstans. Och jag trodde jag skulle vara den sista som skulle tjata likt SF-plebbarna om piltavlor och fan och hans moster, men helt ärligt börjar även jag undra vad som har hänt? NJ kan inte hålla upp fasaden genom att inte säga ifall något gått snett. Vi behöver den där spelaren mer än någonsin. Även med Masto och Abols i laget så kommer vi behöva den nya offensiva spelaren helt sjukt mycket. Finns det ingen, då är det dags att säga det.

Jag som genuin supporter till ÖHK är extremt besviken, det måste jag säga.