Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Jag har samma uppfattning som dig Orebro Center. Dom får ju en delikat fråga nu när Wandell ska in igen. Vem degraderas från dom första två linorna? Borde väl bli någon av Boucher, Weinstock eller Sallinen? Och då tyder väl mycket på att Boucher är den som får kliva ner igen.
Det måste ju vara lite känsligt att ha tvillingar i laguppställningen… man vet ju hur dom brukar skydda varann på planen. Hur tar den ena brorsan om den andra blir petad?
Tycker inte Wandell kommit upp i nivå överhuvudtaget? Peta honom. Vi har vunnit 2/2 matcher som han varit borta, inte för att jag tror att det varit avgörande, men han har ju som sagt inte levererat alls.
Klart att Wandell ska in i laget, över 60% av avsluten kommer mot motståndarkassen när han är på isen (i snitt). Kanske dock ska få en liten annorlunda roll? Mer BP och petad i PP tills vidare? Första uppställningen i PP ger dom fan i att röra på nu i varje fall! Weinstock lär flyttas bort från centerpositionen, han har gjort det jäkligt bra som inhoppare men han hade en tung kväll mot SAIK vad det kommer till corsi, 32%. Det lär väl bli Boucher som petas även om jag tycker att han absolut har visat framfötterna de senaste matcherna högre upp i hierarkin.