Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

JN27
Deltagare

Spontant känner jag inte för en lösning där NE tar över. Gick inge vidare i Almtuna. Dessutom har väl anfallsspelet varit hans ansvar. Och PP som tog 20 omgångar innan det kom igång?

Min Önskelista:

1. Hans Wallson.
Kan ligan och gjorde det grymt i SAIK. In med han direkt och över nästa säsong.

2. Phil Horsky.
Lite mycket chansning men kanske värt att testa. Var trots allt på väg till Oskarshamn. Komplettera med Löwdahl i båset.

3. Fredrik Söderström.
Kanske enbart pga hans twitterkonto :]
Norrmännen verkar iaf nöjda.

Hoppas inte styrelsen resonerar på samma sätt haha. Nä men skämt å sido. När man läser NA’s intervju med Sundblad idag så känns det inte som att det kommer hända så mycket.
Det värsta av allt är ju att det är samma eviga tjat fortfarande från Sundblad också. ”Jag har varit med om detta tidigare i min karriär” ”Jag är övertygad om att vi kommer vända det här” Detta har han sagt i en månads tid. Och med all respekt för att han varit med om liknande situationer tidigare i sin karriär men han har ju också fått sparken tidigare i sin karriär.

Ett alternativ som slog mig är ju om man sparkar NE eftersom det är han som inte fått fart på anfallsspelet. Man plockar in Löwdahl över säsongen som anfallscoach bara för att få en förändring i båset. Jag tror en förändring iallafall får till en kortsiktig lösning eftersom det är en markering mot spelarna.
Det är ju anfallsspelet som verkligen inte fungerat med tanke på hur mycket vi skjuter.