Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Mjo exakt. Och det farliga med det där är ju att det sprider sig och sedan är det helt plötsligt konfirmerat från olika håll. Så därför ska man ju strunta i det tills det kommer från någon seriös.
Men håll med om att det är intressant att han ändå nämner att det troligaste alternativet är Sverige men då bara SHL?
Och som jag ser det så bör vi då inte ligga skitdåligt till då egentligen? Vi är väl en av få som har förstacenterplatsen vidöppen och samtidigt med närheten till Västerås och allt.
Intressant är det hur som helst. Kommer Gunnarsson tillbaka också (tveksamt?) så lär sannolikheten öka ännu mer också om dom är gamla polare.
Jag är oerhört förhoppningsfull gällande ryktet men huruvida det äger substans överhuvudtaget får visa sig framåt. Men jag är inne på samma resonemang som du. Dels att centerplatsen är vidöppen. Det är nära till Västerås, han kommer inte ens behöva flytta om han inte vill och det finns anknytning i klubben.
Jag vill tro att Calle kommer hem. Han har uppnått allt som går att uppnå i NHL. Vunnit det största du kan vinna. Han har varit i NHL i flera flera år. Det är läge att komma hem nu om något.