Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

#13944
JN27
Deltagare

Jag har en illavarslande magkänsla som säger Dick Axelsson. Jag vet inte varför men. Förlorar man en spelare och det fortfarande finns lite tid kvar så brukar det ju komma in någon.