Svar till: Läktartugg Svar till: Läktartugg Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg 25/08/2019 kl. 23:36 #13944 JN27Deltagare Jag har en illavarslande magkänsla som säger Dick Axelsson. Jag vet inte varför men. Förlorar man en spelare och det fortfarande finns lite tid kvar så brukar det ju komma in någon.