Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
01/12/2016 kl. 08:26
#2284
Deltagare
Jag är inne på ditt spår där Andreas.. Tror inte att Grossman är den spelartypen som laget behöver. Han är väl bara en ny ”sarg-ut-back” om än på NHL-nivå. Gick ju rykte om att han var helt bedrövlig i sin try-out med Calgary och knappt platsade i AHL. Och med det CV:t han har så kan man ju föreställa sig att han lär kosta en hel del också. Men å andra sidan kan ju inte laget bli sämre med honom i laget heller känns det som. Men otroligt osexig värvning.