Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Jag vill nånstans tro att det kommer hända en del grejer efter alla påtryckningar utifrån. När tillochmed storsponsorn går ut och halshugger hela föreningen så är det inte bra. Det avskräcker ju andra potentiella sponsorer tex.
Jag vet ärligt talat inte vad man kan göra. Sparka tränarna? Hur ser marknaden ut egentligen? Nya spelare? Det skulle väl vara Ryan som skulle kunna lyfta oss, men han kommer inte lämna Canes. Vi är där vi är med ytterst få utgångar att nyttja. Bara att hoppas att vi kan göra en FBK och gå som tåget efter jul och ta oss till slutspel. Men det håller jag inte alls för troligt.
Slutspel är bara att glömma. Det vi kan hoppas på nu är att vi håller oss kvar. När det är gjort vill jag att PG är så långt borta från sporten som det bara går.
En får ju också vika ner sig och säga att experterna tyvärr hade rätt som tippade Örebro där dom gjorde. Vi ligger ju där nu.
Uppenbarligen är ju tränartrion inte rätt för det här laget så som man uttrycker hela situationen. Jag tycker man ska sparka tränara och ta in Fagervall som det ryktades om innan. Och då menar jag sparka tränarna. Inte sätta dem på andra poster i båset. Det är ju tydligt att respekten försvunnit helt.