Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

Andreas
Keymaster

Är benägen att hålla med dig. Den rullande ”Gästboken” på SF föredrar jag personligen när det gäller denna typ av forum. Undantag kanske om man har ett forum för ett speciellt ämne men med många underämnen alternativt ett forum med många ämnen (typ flashback).

Leksand är ju intressant där det finns SF och Leksandsstar (eller vad det heter). Där verka man ha hög delaktighet i båda men där Leksandsstar verkar ha högre status

Angående de avancerade funktionerna avser du då de knappar som finns när man lägger in ett inlägg? Själv undrade jag hur Koho fick in sitt inlägg med bild och allt från en länk med Derek Ryan men fick aldrig något svar.

Sedan kan man fundera på syftet med just Bunkersnack (vilket ni säkert har skrivit någonstans) För mig var/är det ett utmärkt komplement till SF och inte en konkurrent. Framför allt för de utmärkta artiklar du och Henric kommit med (Funderat på iden att låta gästskribenter skriva artilkar?). Sedan kom Rödskäggg till makten och han har infekterat forumbiten så enormt på SF vilket gör att man vill skriva och samlas någon annanstans. En grupp på Facebook tycker jag inte är riktigt samma sak. Det är inte ett egentligt forum även om man kan diskutera där också.

Skulle vilja ”piffa” upp detta forum med lite hockeybilder vid sidorna av forumstapeln :0)

Tanken med Bunkersnack var att ha något eget där vi kunde skriva vad vi ville. Vi hade en kille till som skulle bidra med lite intervjuer och så, men han fick chansen att skriva för ÖHK:s hemsida och tog den istället. Varken Henrik eller jag motsätter oss fler skribenter, vi är ju inte ens bundna till att det ska vara strikt om Örebro Hockey. Vi skriver ju lite om det vi tycker är mest intressant så det blir en del NHL och andra ligor, och lite om hockey i stort. Vi skriver om det vi tycker är intressant helt enkelt och vi kan göra det eftersom det är vi som driver det 🙂

Jag hade tänkt försökt sätta mig in i situationen med Örebro Hockey Ungdom Dam och den eventuella framtiden där. De tog ju upp det på årsmötet och det känns som en framtida satsning värd att hålla koll på, men för den delen innebär det inte att vi kommer spamma framsidan med damhockey. Det hade varit kul om någon mer insatt kunde ta tag i det.

Om jag förstått det lades Nora HC ned och Örebro Hockey Ungdom tog över platsen i serien och spelare? Det enda jag hittar om detta är ett reportage i lokalradion… Jag antar att de kommer gå över till Örebro Hockey i framtiden, men bara om de lyckas lösa problemet med istider.

Ett forum installerades, men exakt vad det skulle vara till visste vi nog inte. När det blev som det blev på SF valde vi att piffa upp detta eftersom folk ville ha det. Det är väl det enda vi gjort på grund av vad någon annan tyckt vi skulle göra 😉

Länkar och bilder tror jag omarbetas automatiskt om man bara sätter dem inom rätt taggar link, img, code, osv.

• Det här svaret redigerades för 8 år, 6 månader sedan av Andreas.
  • Det här svaret redigerades för 8 år, 6 månader sedan av Andreas.