Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

Gurra
Deltagare

Det är enerverande med dessa typer av torskar. Dom är ju inte alls speciellt mycket bättre men vi blir straffade oerhört hårt… :/

Och vad ska man göra åt PP:t.. Vi har inte riktigt skillsen för att driva ett PP på normal nivå :/ Hudacek ska väl driva det ena och hur tanken är i andra uppställningen vet jag inte. Men Spinkarna passar inte alls i PP. Det blir för statiskt och för långt ut.

Hudacek skall inte vara med och styra i PP just nu, ser ut som han endast letar mål när han är inne, har väl 7 matcher utan mål nu och det går ut över hans skills att hitta medspelare då han inte verkar vilja leta passningar utan endast avslut, sen var både Viksten och Andersson inte med och där blev PP spelet väldigt uddlöst.
Sen förlusten som sådan tycker jag man kan ta, Frölunda kom från en fyra matcher lång förlustrad, på hemmais var de nog väldigt motiverade att verkligen bryta den raden, nu väntar Rögle borta, ett lag med nio matcher lång förlustrad, i denna serie finns inga ”lätta” matcher, att möta ett lag som torskat nio matcher och som kommer offra hörntänder för att vinna ser jag som svårare än att möta t.ex. Växjö eller FBK.