Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

pb_90
Deltagare

Jag tror att ett antal spelare kommer att släppas även om de vill vara kvar. Exakt vilka får vi väl se, det borde inte dröja så länge innan man kan släppa det.

Tidigare har man i alla fall varit snabb med att göra det, men NJ är ju å andra sidan klart smidigare än vad PG var så han kanske ger dem en liten ”sorgeperiod” eller liknande.

Jo självklart är det så. Franzén klargjorde ju i NA att han vill vara kvar men där ser jag knappast att det skulle vara aktuellt. Min poäng var bara att det kan dra ut på tiden om det är ett par man ska förlänga med och det ska fixas med lite papper osv eftersom NJ uppenbarligen inte har snackat med dom under säsongen. Visst, man skulle kunna berätta vilka man släpper direkt men då blir det kanske lite onödig press på de namn som man INTE nämner. Tidigare säsonger har dom ju klargjort vilka som får lämna och vilka som har förlängt på en och samma gång, men då har nog de flesta som ska förlänga fått ett kontraktsförslag alternativt fått ett hum om vad som kan tänkas hända, eller? Därmed borde det kanske kunna dra ut en del på tiden… :/ Men förhoppningsvis kan dom hinna med allt under veckan?

• Det här svaret redigerades för 7 år, 2 månader sedan av pb_90.