Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Ja absolut!
Det var ju ganska uppenbart länge att Libor var den svaga länken där då han inte ville jobba lika hårt som dom andra. Men även Weinstocks arbete skulle jag kunna ifrågasätta ibland. Jocke och Hedman tillsammans blev ju magiskt och tredjegubben i den linan skulle kunna vara lite vem som helst känns det som. En tacksam situation för en sportchef att sätta sig i eller?
Tänk Jocke, Hedman och Sallinen i samma kedja… tårta på tårta kanske men dom skulle vara så äckligt jobbiga att möta samtidigt som dom alla har skills nog att sätta dit pucken.
Hur skulle ni känna om Weinstock ryker? Jag börjar bli lite inne på att det faktiskt kommer att bli så och har nog börjat förlika mig med det. Jag kan inte riktigt placera honom med någon i den aktuella laguppställningen och vara riktigt nöjd med det. Och då ska man i så fall bygga en ny kedja lite kring honom. Och är han verkligen en spelare man vill bygga en ny förstakedja kring? Möööööjligtvis skulle han kunna funka med Jocke och Hedman, men han och Jocke kändes inte alls som att dom funkade ihop.. Vad tycker/tror ni?