Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
03/04/2018 kl. 20:22
#8916
Deltagare
Steen känns otroligt svårplacerad tycker jag. Han har jäkligt dåliga siffror i år och han har väl egentligen inte visat upp speciellt mycket någon annan säsong heller? Jag tycker nog ändå att det finns bra mycket ”sexigare” namn att gå efter.
Frågan är väl om han inte borde gå och bli förstakeeper i HA för hans egen skull? Annars får han nog nöja sig med att bli andrakeeper i någon lite sämre lag.