Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Yongma112…jag så jävla dålig på det här, vet inte hur man kopierar texten man svarar på som du gjort..men jag tror vi behöver inte vara oroliga ännu..det måste gå några omgångar i serien innan vi kan uttala oss om tex liivik. Dom måste få möta lite olika motstånd med olika spelstilar.Det kan ju hända att tex just liivik blir stor positiv överraskning.så tips att vi återkommer i den saken hur bra vi än gillar jellvert och franzen.
Fast tycka är ju fritt och gott kunna diskutera det öppet.
Men jag ger alla nyförvärven en tid och visa upp sig, övertygad Kenta o Johan har fingertoppskänsla där.Det har Kenta visat förr!
Det finns en ”Quote” knapp att trycka på uppe till höger vid varje inlägg 🙂
Absolut. Håller med om att det är väldigt tidigt att egentligen säga något alls om nyförvärven. Det är säkert väldigt olika från spelare till spelare vad gäller hur länge det tar att komma in i grejorna och så.
Det jag trycker på är mer förklaringen till värvningen och inte spelaren Liivik i sig. Den rollen tror/tycker jag att man överskattar. Antingen kunde man valt linjen att satsa på en riktigt tung fjärdekedja, eller så kunde man gett Franzén chansen där. Jag ser inte poängen med att värva båda som någon slags backupplan. Så typiskt Örebro känns det som.
En sak är jag nöjd med hittills och det är backparen som man satt ihop. Äntligen lite tanke bakom det hela. Jag hoppas bara att Motin inte kliver in med Ekbom igen när han är tillbaka.
EDIT: @Admin: Var tvungen att ta bort båda smileys i citatet då de blev så stora att de täckte hela sidan.
- Det här svaret redigerades för 8 år, 1 månad sedan av Yongma112.