Forumfunderingar
Hem › Forum › Feedback till Bunkersnack.se › Forumfunderingar
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
- Detta ämne har 12 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 3 år, 4 månader sedan av Sabighter44.
-
FörfattareInlägg
-
09/08/2021 kl. 22:08 #17983Sabighter44Deltagare
Jag kom bara för att säga att jag i allmänhet är nöjd med forumet)
11/06/2016 kl. 01:34 #489Orebro CenterDeltagareJa det är klart bättre
02/06/2016 kl. 22:00 #449HenricKeymasterBättre nu?
02/06/2016 kl. 21:55 #448HenricKeymasterRåkar skapa en ny tråd – Var inte meningen – Jag trodde det var ”rubrik”
Du får gärna ta bort den tråden som heter ”trådar” ;0)
Jag gillar trådar, jag låter den ligga så får du dessutom äran att skapa NHL-tråden själv. 🙂
Jag håller med om att fonten känns lite liten och att en smidigare citatfunktion hade varit att önska. Det sistnämnda kan jag inte göra så mycket åt just nu, men fontstorleken kan ändras med lite CSS-fix. Jag ska kolla och se om jag hittar rätt fil. Jag har nu satt upp en phpBB-installation som man skulle kunna flytta ut till en publik server. Där har vi massor med olika inställningsmöjligheter, men jag drar mig lite för att göra det i detta nu då vi hållit på och trasslat lite med forumlösningar och vill gärna landa i det så diskussionerna får en chans att ta fart på riktigt.
Kontentan är; jag kollar på fontstorleken! 🙂
02/06/2016 kl. 18:29 #438Yongma112DeltagareDet hade varit smidigt om man kunde citera någon med ett enkelt knapptryck.
Tycker också som Orebro Center att själva texten är i minsta laget.
30/05/2016 kl. 22:04 #412Orebro CenterDeltagareOch det jag skrev där var:
Jag skrev tidigare att jag gillar SF:s upplägg med en rullande tråd. Men jag skrev också att jag tyckte man dock ändå kunde ha andra trådar i specifika ämnen.
Ett ämne jag tycker skulle kunna passa i en helt egen tråd är NHL30/05/2016 kl. 22:03 #411Orebro CenterDeltagareRåkar skapa en ny tråd – Var inte meningen – Jag trodde det var ”rubrik”
Du får gärna ta bort den tråden som heter ”trådar” ;0)
30/05/2016 kl. 21:56 #409Orebro CenterDeltagareÄr inte typsnitten lite väl små och svaga i forumet?
I själva bloggen (artiklarna) tycker jag det är jättebra
Ok jag börjar bli gammal men jag får nästa kisa för att läsa foruminläggen.
Testa att skala upp typsnittet några punkter?
Alternativ köra bold på texten så blir det lite mer lättläst
En annan sak, finns det inte stöd för ”reply” på direkt på inläggen?
29/05/2016 kl. 20:54 #377HenricKeymasterVi tror det blir kalas det här! Riktigt taggade att vara igån också. Andreas är ju rena textmaskinen och spottar ur sig in inlägg. Jag känner att jag behöver gå upp i tempo jag också. 🙂
29/05/2016 kl. 20:45 #375GurraDeltagareBra initiativ, var inne på att dra igång ett phpbb baserat forum för oss som inte ville böja oss för hmhmhm på sf, grymt grabbar!!
29/05/2016 kl. 12:18 #367HenricKeymasterTack Gromit! Andreas är motorn i det hela och var den som fick igång allt. Vi kikar på lite olika diskussionsalternativ, så nu ser vi till att fylla på med snack hör så kan vi lyfta över det vid en eventuell flytt. 🙂
28/05/2016 kl. 22:28 #363GromitDeltagareLåter som en mycket bra idé tycker jag… Är väldigt glad för allt ni gör och för att ni startar ett nytt forum där vi kan fokusera på positiva tankar och diskussioner om vår älskade klubb!!! Keep up the good job!!! :))
28/05/2016 kl. 11:54 #362HenricKeymasterVad tycker ni användare om att flytta forumdelen till en dedikerad forumlösning? Just nu kör vi ett WordPress-plugin för detta, men ett alternativ är att driva ett separat forum som rullar på en egen server men länkas in från Bunkersnack? Tankar och åsikter?
-
FörfattareInlägg