Uppdatering

Uppdatering

Hem Forum Feedback till Bunkersnack.se Uppdatering

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Henric
    Keymaster

Jag har dragit igång en snackistråd i Hockeyforumet så kör så det ryker! 🙂 Det är nog det närmaste vi kan komma i detta forumformat tror jag. Jag är inbiten forumnörd, men jag kan ändå hålla med om att de ”klassiska” forumen med uppdelade trådar osv kommer bäst till sin rätt när det är väldigt mycket aktivitet och skrivs mycket på forumet. Och där är vi ju inte riktigt än, så jag har full förståelse för att ni helst vill ha samma struktur som på SvF. Det är ju lite mer av en anslagstavla än ett diskussionsforum egentligen. Ganska lättöverskådligt och enkelt.

• Det här svaret redigerades för 8 år, 6 månader sedan av Henric.
    Catskinner
    Deltagare

Bra beskrivet – håller med till 100%

Gromit
    Deltagare

Jag delar din uppfattning helt och hållet OC!!!

Orebro Center
    Deltagare

Jag tycker det är perfekt. Om jag får säga min åsikt skulle jag gärna se ett forum som är strukturerat som en kompromiss mellan SF och klassiska forum.

Jag tycker det är jobbigt när allting ligger i olika trådar och man får leta o kolla vad som skrivits. Likaså när man vill skriva något måste det ligga i rätt tråd eller då måste man skapa en ny tråd. T ex nu pågår en bortamatch och vi vill ligga online och kommentera den. Då känns det löjligt att skapa en tråd bara för det.

Jag skulle vilja ha ett forum som är strukturerat med en huvudtråd, typ SF, där man bara kan rulla på med sitt snack, oavsett inriktning. Sedan kan man ha några fler trådar men då skall de vara väldigt specifika, tex med VM, World cup och liknande. Men det rullande snacket hålls ihop i en enda ständigt levande tråd.

Dom som är vana vid SF är det ju så delvis de tär strukturerat och jag tror forumet skulle tjäna på att ha det liknande
    .

Det det är min åsikt. Andra kanske tycker annorlunda.

• Det här svaret redigerades för 8 år, 6 månader sedan av Orebro Center.
    • Det här svaret redigerades för 8 år, 6 månader sedan av Orebro Center.
    Henric
    Keymaster

Vi har nu nytt forummjukvara och hoppas att denna ska vara lite smidigare att jobba med. Vi jobbar på att importera de gamla ämnena och diskussionerna och hoppas att de inte för evigt är förlorade i etern… Fram tills dess är det bara att sätta igång och snacka! Välkomna till Bunkersnack!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)