Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

#13209
JN27
Deltagare

Må vara så. Men det är väl det som är grejen. Sallinen levererade ju inte alls på slutet. Den här personen verkar ju som sagt vara mer av en Manninen-figur. Det tror jag behövs då målskyttet brast en hel del. Men det jag funderar på är ju vem han ersätter eller om han är tänkt att kliva rakt in i en förstakedja?