Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
16/02/2018 kl. 13:35
#8224
Keymaster
Ny back från Finland.
http://www.na.se/ishockey/shl/orebro-varvar-i-sista-sekund-finsk-back-ansluter-riktigt-bra-skott
En Finsk spelare (EU-spelare) borde väl vara spelklar rätt snabbt? Arbetstillstånd behöver han väl inte söka? Det är väl då bara reggning till klubben man behöver göra?
Du rör dig helt fritt i Norden för arbete. Det är SIF som är begränsningen här.