Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

Henric
Keymaster

Otroligt med vilka lätta steg man gick till jobbet idag. Fredag, strålande sol och en vinst i ryggen – Kan det bli bättre :)!?

Det är inte förvånande att Linköping vunnit alla sina matcher inför gårdagen. De var ruskigt disciplinerade. Det jag nog imponerades mest av var deras boxplay, det var lite som SAIKs när det var som bäst för några år sedan. Hård press och stress.

En spelare som det inte skrivits så mycket om efter gårdagens match är Lodin. Han kan nog bli en viktig kugge i vårt lag framöver. Jag tycker att han gjorde det mesta rätt och bra igår trots att han nyligen kommit tillbaks efter sin hjärnskakning. Hoppas han får fortsatt förtroende av Sundblad.

Verkligen spänst i stegen idag! En urstark vändning mot ett lag som sett defensivt urstarkt ut. Visst, de hade sin andrekeeper, men hade skötte sig överlag bra tycker jag. LHC var obesgrade med bara 2 insläppta när de kom på besök igår och vi hade bivit förnedrade av DIF. Otroligt skönt att då kunna leverera en så stark vändning och slita hem 2 pinnar. Riktigt skönt.