Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
14/09/2016 kl. 22:44
#1148
Deltagare
Här kommer (i mitt tycke) en skarp analys om läget i Örebro från min favoritskribent Uffe Bodin!
Örebros underliggande siffror är kassa och vårt spel bygger på att vi inte ska äga mycket puck… Kentas sista säsong! Och jag är också osäker på om jag vill se Tornberg i en högre roll.