Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

JN27
Deltagare

Det värsta tycker jag är att vi ofta känns ”nästan bra”… Dvs att vi aldrig får en jämnhet i de olika lagdelarna.. Hade vi haft en målvakt som bara är medelbra i ligan kanske vi hade kunnat haft minst två vinster till typ om inte mer? Samtidigt som backsidan ser otroligt bra ut..

Det är som att förra årets kassa backsida gjorde att man gick all-in på det och sen bara kompletterade det övriga lite med vad som fanns ledigt + Palushaj typ.. Istället för att kanske lägga lite mer pengar och hugga något sexigare målvaktsnamn..

Jo men är det bara jag som tycker att det tyder på en jäkla dålig fingertoppskänsla?
Varför förstärka en lagdel till bristningsgränsen när man istället kan förbättra varje lagdel litegrann?
Min känsla är att NJ plockade in alla ”spetsar” för att säkerställa sitt eget jobb. Varje intervju med honom så framstår han som ganska lugn men man kan ju se på karln hur stressad han är. Och den här sista värvningen blev ju minst sagt mindre lyckad även om Virta höjt sig avsevärt sen tränarbytet.