Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Det var inte så oväntat ändå att publiksiffran var som den var. Laget måste få känna på hur det är när man inte presterar. Dock höll klacken hög klass igår och det var bra stämning. Det ska de vara jäkligt tacksamma för tycker jag.
Till matchen då. Jag tycker hela laget gör en fantastiskt bra insats rent lagmässigt. Fanns lite tendenser av slarv men inget som var allvarligt.
Stéen klev upp rejält i andra och trejde. Kan ha att göra med NE’s tal i omklädningsrummet även för hans del. Skulle vara kul att höra vad som sades.
En sak jag märkte igår var hur stora problem Björk har i egen zon. Jag tycker det är synd som fan då jag verkligen gillar den killen. Jag tror att han kan bli något stort och jag tror inte det är så att han tränas fel utan mer hans brist på rutin som gör att det blir lite misstag.
Han har nog inte vant sig vid ligan än riktigt.
Såg flera gånger igår att han åkte ut i båset och var redigt förbannad på sig själv.
Ebert, kung som vanligt, vad ska man säga liksom. Vore verkligen en dröm som besannades om han skulle bli kvar nästa säsong också.