Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Högberg gillar jag. Ung kille som fortsatt spelar för en plats i NHL. Skulle vara bra för honom att köra ett par säsonger i SHL innan han försöker igen på andra sidan havet. Även om jag gärna skulle se Enroth rota sig hos oss ett tag nu när han äntligen gjort SHL-debut. Gissar att han är sugen på att återvända till KHL dock om det finns en plats åt honom där. Ett rykte jag är nöjd med iaf, sedan får vi se. Nu gäller det att fortsätta pressa Mora, för den här striden är inte över än. Hoppas Juvonen går in i en svacka snart. Det kan de få efter att ha kommit undan helt utan påföljd efter det extremt onödiga ingrepp de stod för som eliminerade vår absoluta stjärnspelare resten av säsongen. Jag förstår fortfarande inte varför inte det renderade i åtminstone en granskning i efterhand. Mycket märkligt. Jag tycker gott det kunde gett en avstängning.
Jakob Lilja dömdes ju för misshandel för en mindre föreseelse om än väldigt ful.
Horribelt överhuvudtaget men därav kan man ju ifrågasätta, precis som du säger, att det inte fick någon som helst påföljd.