Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Nej, jag transfererar inte siffrorna rakt av på så sätt och förväntar mig att han ska göra ett lika bra jobb i Sverige, även om man såklart alltid kan hoppas.
Men det är en Svensk spelare i bra ålder. Han kan säkert anpassa sig till det Svenska spelet och SHL, nu när han varit proffs utomlands ett tag, på ett annat sätt än kanske en oprövad Amerikan med fina siffror från AHL. Det är lite dit jag ville komma.Att det däremot skulle vara en chansning sett till hans meriter. Ja absolut.
Men tror återigen att vi är i ett läge där det kanske är värt att chansa.
Mål verkar han ju trots allt kunna göra vart han än har varit. i KHL så gjorde han ju bara 8 matcher och lyckades ändå med att göra 4 poäng, varav tre var just mål.
Möjligen.. Vår träffsäkerhet på chansningar brukar väl dock vara superlåg.. Aja..
Till en annan fråga!
Backparet Jonathan Andersson och Stefan Warg. Corsi 37,74% respektive 36,81%. Plats 105 och 107 av 114st där alla spelare med speltid är medräknade.
Där har vi ett enormt problem… Det är ett backpar som är tänkt att leverera runt 20min per match.. Vi kan inte ha ett backpar med dom siffrorna inne på isen så ofta! Det är typ sämsta backparet i hela SHL…