Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
ja jag håller också med om Warg, att han för det mesta ser bättre ut. Jag har också varit hård mot honom tidigare, men klart att ifall han är bättre än andra i år så ska han få chansen. Gissar att det kanske är en dubbeleffekt, dels att han själv är i bättre form men även att det är försäsong och att det inte går riktigt lika fort. Sen vore det inte kul ifall Pilö drabbas negativt av att Ebert och senare Näkyvä blir med (som du skrev Andreas). Tycker han tillför mycket samt är Rightare och det är vikigt också. Just nu är Jonte den som hamnar utanför enligt mig. Men hoppas att han rycker upp sig också.
Vad tror ni om Emil? Jag har inte riktigt sett det jag hoppats av honom, liite för osynlig. Tyvärr är Bagenda lite åt samma håll eller iaf inte bättre ännu än förra säsongen.
Däremot tycker jag Eklind och Leino hittills stuckit ut åt rätt håll. Max tycker jag också sett bättre ut i år. Ja även, Elias Ekström har sett bra ut och lär nog få chansen under säsongen. Öberg är ju också riktigt bra men ja det hade jag liksom räknat med.
Men vem blir extra forward? Är det Rensfeldt eller Max? Gillade Rensfeldts hårda och lugna jobb förra året men ja inte helt klart han kommer starta i så många matcher.
På det hela ser vi riktigt bra ut… men ja försäsong och ja det kommer nog bli väldigt tajt i tabellen i år, finns många som förstärkt och inte så många som tapppat.
- Det här svaret redigerades för 4 år, 3 månader sedan av PennyBridge78.