Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
19/10/2016 kl. 07:01
#1686
Deltagare
Ja matchen igår var väl rätt bedrövlig.. Squires och MJ var väl dom som var bra typ.
Liivik- och Eriksson-kedjan är ju rätt meningslösa.. blir fast i egen zon länge och får aldrig något anfall utan tappar pucken i mittzon.
Jag gillade Liivik i början.. Men nu börjar hans två år se långa ut.
MJ lär väl få spela med Wandell och Viksten nu i varje fall. Dom såg ju vassa ut sista två minutrarna i varje fall.