Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Jönsson vinner målvaktskampen överlägset mot Hudacek. Kommentar på det ÖIK-Karl ?
Saknar Fahlander. Har nu slutat titta på matcherna. Såg inte denna match. Inte för att jag är medgångssupporter (även om någon kan trycka så) utan för att jag mår så jävla dåligt av att se dem spela och tycker min lördagskväll är mer värd än att sitta och svära och må dåligt. Vad tänkte PG? T.o.m en amatör som jag såg att det skulle bli bottenträsket med denna trupp före säsongen. Börjar mer och mer tro att Kenta drog för att han förstod detsamma och kände sig för gammal för att ta upp den kampen. Varför måste PG ha en sån jävla prestige att han inte kan anställa en sportchef och sedan låta var och en göra vad de är bäst på?
Hela laget saknar en röd tråd i hur man vill spela och anpassa sig. Framför allt i anfallsspelet. Och jag sade det innan, varför skall assisterande tränare som delvis är ansvariga hur laget redan spelade få överta ansvaret? Lyft upp Philippe Horsky till A-laget och låt honom sätta agendan. Han vet iaf hur man får ett lag att jobba för varandra.
Bittert? Ja, men jag är förbannad som satan och orkar inte längre se eländet f.n.
- Det här svaret redigerades för 8 år, 3 månader sedan av Orebro Center.