Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

#18887
method
Deltagare

Instämmer helt med pb. Dock inte övertygad av Zile så här långt, där borde vi kunna rulla på juniorer. Sulak växter verkligen in i serien, är nyfiken på vad han skulle kunna åstadkomma över en säsong. Skulle gärna sett Zamorsky även nästa år, dessutom.