Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Ja dom gjorde det ju inte direkt bättre med alla intervjuer med Cmore igår.. Jag förstår inte varför de inte bara snackar ihop sig och sedan skickar ut ett pressmeddelande eller något? Risken med att ta en intervju är ju att man framstår som ett fån när man behöver ta saker på uppstudsa Allt är bara så patetiskt uselt skött…
Det känns som att Rögle var de som hörde av sig först till Abols agent? När Örebro fick reda på vilken summa det rörde sig om så valde de att inte matcha? Dvs, de kanske aldrig lämnade ett motbud alls för att summan var så pass hög? Antingen så är det agenten som har grundlurat Abols eller så ljuger Bengtzén och nu även Johansson.
Det skulle inte förvåna mig om Bengtzén (när han såg budet som Abols fått) direkt tyckte att det var för mycket och inte brydde sig om ett motbud. Tänkte att ”ingen är helig” och nu efterhandskonstruerar hela skiten.
Jag tror verkligen att Abols aldrig har haft ett kontrakt på bordet från Örebro. Bengtzén gav säkert upp direkt när summan som Rögle lagt kom fram.