Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

Kovacs
Deltagare

Kul att se ett embryo av vad som komma skall. Gillar formationerna som formerats nu från start. Kan säker ändras en del men tror detta kan bli lovande.

Brome – Larsson – Glenn
Bra balans. Brome och Glenn med fart. Brome med skull och Glenn med fysik. Kan larsson fånga upp Bromes mackor kan detta bli bra. Larsson gjorde ju ändå 15 baljor ifjol.

Lekkerimäki – Björninen – Leino
Känns också sjukt spännande. Bra mix. Tror Lekkerimäki kan panga in en och annan på mackor av finnarna.

Ekström – Mastomäki- Eklind
Här behövs inga kommentarer. Låt dom bara fortsätta. Shls mest underskattade formation.

Larsson – Milton – Sundberg
Herregud. Här är det tyngd och fysik. Kan bli vasst. Sundberg och larsson är ju 2 snipers med likheter i fysiken. Hittas kemi här kan vi få explosion.

Wikman som 13e. Känns också bra att ha den kvaliten på fw 13.

Backparen
Holm – Berglund
Hade kemi förra året. Funkade klockrent ihop. Top backpar i hela shl enligt mig.

Johannesson – Rissanen
Känns också spännande. Bra kombo. Tror Johannesson behöver den stabilitet Rissanen bidrar med.

Arnesson – Norell
Här tror jag är backpar 4 när det börjar. Stabilt och gediget. Inga överraskningar.

Pettersson – Bäckström
Kommer gå in som 3e tror jag om Backis är tillbaka. Kan inte tänka mig annat. Tror på det också. Pettersson kan gå framåt med backis runt sig.