Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Helt rätt OC!
Ja men tittar man på deras backsida så är det i varje fall ett par namn där som är rätt intressanta. Kolan, Arell och Gunnarsson skulle alla stärka Örebros försvar.. Vi har inte någon back som kan ta 25min och göra det bra hela tiden. Det är väl Ekbom som lirar typ det varje match. Sen får dom andra rulla lite på den övriga istiden. Tänk att som Linköping hade förra året, ha Rahimi och Junland inne 25min/match och veta att man får högklassigt jobb i varje minut. Vi hade liksom inne Heinrich i typ 22min här om dagen… Det håller ju verkligen inte Vilket är så jävla synd när anfallsspelet ändå klickar hyfsat.
Kanske också är på tiden att bestämma vilka backpar som ska lira ihop så att dom kan få spela ihop sig? Den lyckade säsongen så bytte vi väl inte backpar så sporadiskt som vi gör nu? Bestäm vilka vi ska satsa på och försök lösa en ny klubb åt någon alternativt skicka till Hästen..
Ja det kanske är så att backsidan är för svag. Även om man måste anse att försvarsspelet i egen zon måste utövas av alla 5