Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

pb_90
Deltagare

Bra match igår! Bromé börjar se riktigt påkopplad ut! Svårt att dra runt offensiven på egen hand i kedjan med Glenn och Oscarsson bara.

Powerplay såg ändå liiiite bättre ut igår eller? Flyttade runt pucken ganska bra ändå tycker jag.. Boxplay fortsatt något av ett sorgebarn.

Wikman börjar tugga igång offensivt en del också, riktigt najs! Han har nog bättre skott än vad man trott? Snyggt skott som han rakade in returen på.

Ludvig Larsson börjar se rappare ut på skridskorna eller? Hoppas att hans produktion kan tugga igång också.

Ekström.. så jäkla skönt. Hoppas att han kan bygga på detta nu! Men Mastomäki och Eklind i princip osynliga match efter match. Det är ju inte lätt att driva den kedjan offensivt.. dom får nästan aldrig fast pucken längre i forecheckingen?

Niklas Nilsson gjorde det väldigt bra? Jag tycker att man kan satsa på honom till nästa säsong och spara in lite pengar på backsidan för att lägga det på forwardssidan istället.

Holm tycker jag slarvar väldigt mycket i uppspelen? Känns ofta som att han inte kommer rätt och slår lite konstiga passningar?

Sätt tungt för Sundberg nu.. verkar vara rätt långt ifrån speltid..