Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Ang. Glenn så hör jag att det finns en skada som stör. En fot som ska krångla. Han har stora problem men kan spela. Den har varit med hela säsongen. Detta bidrar till att han inte får ut mer av sitt spel tyvärr.
Jag förstår mig inte riktigt på dessa skador. Det är inte allvarliga nog för att man ska göra något riktigt åt dem, men de är tillräckliga för att spelaren inte ska kunna ge allt.
Glenn är nyttig, men en hel Glenn är ju bra mycket nyttigare. Örebro står inte och faller med honom. Fixa skadan och ge mer tid till Danielsson och Fernström!
Är osäker på omfattningen av skadan. Eller snarare, jag är osäker på hur man fixar till den. Håller dock med till 100%. Bättre spela hela spelare.
Hur som helst ruggigt stabilt igår. ”Tråkiga Örebro har på 4 matcher efter uppehållet gjort 20 mål framåt och släppt in 11. 13-4 på dom 2 senaste. Måste vara bedrövligt att titta på;)
Igår tyckte jag fler än 1a kedjan klev fram. Starkt också när vi saknar Björninen, Seppälä och Nilsson att ändå se så starka ut.