Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Ett tag där var ju ÖHK ett av seriens hetaste lag? Direkt efter Kenta lämnat. Sen så fort dom torskade ett gäng raka så vek dom ner sig igen. Jag saknar spelare med lite jävlar anamma! Kåberg hade fan aldrig vikt ner sig! Jag ifrågasätter skallen på bra jävla många av våra spelare! Jag ser ingen karaktär i någon alls.. MJ vet vi sen tidigare att han tänker något överjävligt på matcherna, vilket jag tycker är okej när man ska vara en lite mer spetslirare. Men vi har inte råd att rekrytera så jävla värdelöst att inställningen o tredje och fjärde ockaå är kass. Antingen är man en spetslirare eller så är man en breddlirare som kämpar som fan. Det är ju ingen slump att Luleå förlänger med Forsberg och Fabricius. Eller att Ahlén och Eriksson får förlängt i DIF. Dom köttar, varje match. Och just nu ser jag ingen som kör! Bara Glenn vilket är grymt men det räcker inte!
Våra stomspelare är mentalt veka, presterar inte när det kniper. DÄR har ÖHK en enorm utmaning i relryteringen till nästkommande säsonger. Om man nu inte kan få in en tränare som kan hantera detta. Horsky verkar ju i varje fall kunna trigga juniorerna till att kämpa, kanske kan han göra detsamma med A-laget, men med nuvarande trupp så tror jag det är omöjligt…..
Ryan, Kåberg, Löwdahl.. Där är några spelare som fan körde max hur kasst det än gick typ! Anttila kanske kan räknas in i den skalan när han inte räknades som spetsspelare längre..
Är så jävla trött på lagbyggarna så det är helt sjukt. Att endast rekrytera spelare med losermentalitet