Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

Orebro Center
Deltagare

Dom kan ta in spelare om det är en spelare man vill ha även nästa säsong tycker jag. Samtidigt ska man inte förneka att om Örebro klarar av detta utan att ta in massa spelare så är det naturligtvis en stor kostnadsbesparing. Bara det att det är så svårt att se i kristallkulan

Är ändå lite förvånad av att lagen tagit så pass många poäng på slutet med tanke på det lag man har på papperet och i synnerhet efter alla skador.

OM Örebro klarar av det här ser jag med tillförsikt fram mot nästa säsong av flera orsaker. Skadade spelare åter. Man kommer lära sig oerhört mycket av denna säsong (förhoppningsvis). En renodlad sportchef och ett ”Örebro dokument” som eftertraktar det ledarskap som nu finns i båset. Dessutom får Niklas vara med och ha inflytande över nästa års trupp.

Men det är inte över förrän den feta kärringen slutat skrika. Men visst är det mycket ljusare nu än för bara någon månad sen. Vi har också haft medflyt i att andra lag sladdat och förlorar och tappat mycket poäng under denna period. Just Leksand tyckte jag såg ut att bara bli bättre och bättre. Djurgården såg ut att börja klättra men börjat dala igen. Rögle rasade ihop. Karlskrona har fallit som en sten i tabellen