Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

pb_90
Deltagare

Mustonens kontrakt är nog det bästa som Örebro har. Vikstens är inte fy skam heller tycker jag egentligen med tanke på att han har kapacitet att göra 35-40 poäng när han är helt fräsch.

Ja vi måste verkligen betala sjukt mkt för några få spelare.. sen är det väl nackdelen med att ha så många på kontrakt också som vi har?

Jag menar, det är ju orimligt att tex Weinstock, Wiklander, Olsson m.fl. har mer än Viksten? Jag skulle tro att Martin har något liknande som Viksten också väl? Något mer kanske.

Skulle vara kul att se fulla lönetabellen.. Men det verkar ju onekligen som att dom gått all in på Jocke, Tom, Hudacek och Zamorsky typ? För ingen annan back kan ha mer betalt än Ekbom väl? Grossman kan väl ha en hel del iofs.. men jag tror ärligt att det inte direkt blev någon huggsexa om honom när han kom tillbaka.. så några jättepengar är det nog inte där.

Måste förövrigt säga att Wandell har varit värd pengarna sen de nya tränarna kom in. Han måste snitta över 18min sen dom kom in. Synd för hans självförtroende att han inte får näta mer bara! 🙂

• Det här svaret redigerades för 7 år, 9 månader sedan av pb_90.