Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Riktigt delikat problem detta.
Det skulle ju vara sjukt trist att inte få in ett enda nytt spännande namn på forwardsidan.. Mitt ”drömnamn” här är Teemu Pulkkinen som verkar ha lirat med Jocke en del.
Jag har nog inget problem med att låta någon av Squires, Mustonen och Olsson gå för att lämna plats för en uppgradering (även om jag gillar alla). Olsson är väl den som varit i klubben längst av dessa så han kanske fyller en viktig funktion där. Men spelmässigt så kan MJ, JA, TW, MW, GF och GG ta över hans roll i BP. Samtidigt verkar båda dom andra två vara omtyckta i omklädningsrummet. Mustonen kan ju svenska, finska och klockren engelska, måste vara ganska praktiskt kille i ett omklädningsrum? MJ har ju fortfarande inte kritat på något nytt kontrakt heller.. kommer färjestad nypa honom? Jag skulle bli riktigt ledsen om han bytte klubb.. Solklart min favoritspelare i ÖHK.
Vi är alla överens om att det är på backsidan de största uppgraderingarna bör göras. Men det är ju inte direkt så att forwardsidan har spottat in mål heller :/
Blir hur som helst spännande att se vad framtiden har att utvisa!