Svar till: Läktartugg Svar till: Läktartugg Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg 03/03/2017 kl. 20:10 #3706 AndreasKeymaster Grym pass av Bobbo och vilket läge för Jellvert! Synd han inte fick in den…