Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Nej det håller jag med om. Men att rykten går om han någonsin ska spela igen är väl inte speciellt konstigt. Sen drar folk egna rätt bedrövliga slutsatser av det och det är såklart inte ok..
Men rykten får man ju ta för vad de just är? Nu kom rykten om att han måste lägga ner upp. Och efter en stund med dessa rykten tycker jag mig ha flera källor på att så är INTE fallet. Alltså bringade dessa rykten fram den totala motsatsen i info. Hade ÖHK gett endast en liten uppdatering hade det aldrig skett. Det hade ju liksom räckt med ”Jocke och Viksten kör på med rehaben under sommaren för att kunna stå på is direkt säsongen 17/18.”
Jo, det är tråkigt att diskussionen ens kommit upp. Väldigt synd att någon ska hitta på något så negativt om en spelare som redan har det körigt, men det är nog svårt att komma ifrån också. Man kan försöka informera så mycket som möjligt, men det finns alltid någon eller några som bara letar fel i allt. Det är ungefär som Örebro skulle ta hem Le Mat och de gnäller över att de var tvungna att göra det över sju matcher i finalen…