Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

Orebro Center
Deltagare

Jag tror också det.. men jag tror också att det är svårt att vara sämre än vad ÖHK var förra året. Alla jävla skador osv. Jocke, Siim och Viksten på operation. MJ och Motin borta massa matcher i början och Ekbom borta med skada jävligt länge, samt mindre småskador på flera spelare. Wandell och Weinstock var ju dom enda som spelade varje match.

Sen så kändes det som att flera spelare tog många steg bakåt. MJ och Mustonen kändes mycket skakigare än tidigare säsong.

Sen var träffsäkerheten på nyförvärv otroligt usel.. Dom enda som man kan ge något så när godkänt är väl de som inte kostar något..

+++++
++++
+++
++ Fredric A, Franzén
+ Lessio, Grossman, Wandell
– Heinrich, Siim, Jocke, Haga

Jag tycker att de nyförvärv som presenterats hittills känns spännande och på något sätt mer stabila än sina ersättare (Jonte mot Bobbo, Manninen mot Squires). Och jag tror inte direkt att dom kommer att ha svårt att överträffa sina företrädare. Sen tror jag att Libor kommer må bra av en hårdare coach (om han inte surnar ihop totalt).

Precis – Har väl fått samma känsla att lagen från övre halvan är på väg att distansera allt mer från lag som Örebro

Sen är det en rätt konstig känsla med sport – Hur en del spelare bara cirkulerar runt inom samma seriesystem.