Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Har skickat ett par mail till Niklas Viberg på redaktionen, skrev så här.
Mail ett: ”Hej Niklas!
Var skribent på Örebro hockey sidan för något år sedan, har haft fullt upp med dels renovering här hemma och en gammal bil jag har så skrivandet och engagemanget har fått stryka på foten, dock har det inkommit lite gnäll om den nye skribenten på sidan i min PM box, den nya skribenten i fråga har nicket Rödskäggg och har väl inte gjort sig känd genom år en som den smidigaste personen på ett forum, problemet som dykt upp nu när han skaffat sig lite makt över forumet då han sätter upp sina egna regler och spärrar folk som han ser som meningsmotståndare, absolut behövs en engagerad person som kan hålla lite koll, men att sätta en person som i princip gjort sig osams med alla andra nick kommer att döda forumet.”
Mail två: ”Hej igen Niklas!
Skrev till dig den 28/5-16 angående forumdelen på Örebro hockeys SF sidan, om ni arbetar för ett levande forum på SF så bör ni ta bort nicket Rödskäggg som admin, det har nu startas upp ett fristående forum där flertalet av de aktiva på SF gått över till, tongångarna är att så länge Rödskäggg är admin och sätter spärrar på folk för att de inte delar hans åsikter så kommer de aldrig mer skriva i SF forumet, kanske ni struntar i detta, men personligen gillar jag upplägget på SF och flertalet av de nick som skriver på det nya forumet har samma syn på forumet.
Snart så drar hockeyn igång och Örebro hockeys forum brukar vara ett av de mer aktiva på SF´s hockeydel, många intressanta inlägg från engagerade personer, att framtidsscenariot är att nuvarande admin sitter och skriver själv gynnar varken SF eller oss intresserade hockeydiggare.”
Här har ni hans mailadress om ni vill påtala det groteska i att gör Rödis till admin: niclas.viberg@svenskafans.com
- Det här svaret redigerades för 8 år, 4 månader sedan av Gurra.