Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

pb_90
Deltagare

Ja men precis.. Svenska fans har ju spårat rätt hårt men hänger där fortfarande bara för att jag måste skriva av mig alla tankar någonstans.. Och här kan det bli lite väl mycket monolog om man går på hårt 😉 Men sen är det lite kul också att se vilken parodi Rödskägg är på sig själv.. Nyligen postade han ju att han tyckte ÖHK skulle värva ”Greg Scott, Wellman, Erik Christensen, Bill Sweatt, Olli Palola, Ilari Filppula och Juhamatti Aaltonen”. Som om något lag i hela SHL skulle kunna lösa den uppställningen.

Nog för att man inte ska snacka massa skit om folk osv.. men ett forum där lägstanivån på samtalet sjunker till hans nivå blir man ju ibland riktigt trött på.

Jag tycker att det generellt är jävligt bra surr här, kändes verkligen som att alla seriösa från svenska fans drog hit istället. Jag kom ihåg vilket upplösningstillstånd jag var i när Rödskägg först tog över forumet haha! Sen började han censurera allt som inte passade tills han till slut inte orkade mer.

Jag tror inte att Mr.Madhawk och Co har lagt speciellt mycket energi på att hitta vad örebro ska värva. Vi är så sjukt oheta rent medialt efter denna säsong..