Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

Gurra
Deltagare

Fick mail från Niklas på SF idag.
”Hej,

Ser nu att jag har glömt att besvara ditt förra mail – ber så klart om ursäkt för det.

Skribenten i fråga hörde av sig till mig och skötte sig exemplariskt i den kontakten. Då Örebros lagsida har legat nere hela säsongen och vi givetvis vill ha en aktiv lagsida, som du säkert förstår, valde jag att ge honom chansen. Självklart vill vi ha aktiva forum, men vi vill även ha aktiva lagsidor (dvs att texter produceras).

Det är så klart beklagligt om folk väljer att lämna forumet, men att supportrar är oense – i synnerhet i ett forum 2016 – är inte direkt ovanligt. Jag kan så klart inte ha hundraprocentig översikt i alla forum – inlägg kan raderas/redigeras osv – men i princip alla spärrar som jag kan se har delats ut är efter rätt grov kritik mot skribenten.

Jag följer så klart situationen och spanar av forumet då och då, men i dagsläget ser jag inte tillräckligt med problem för att plocka bort honom efter så här kort tid.

Vill du hjälpa till, antingen som moderator i forumet eller som aktiv skribent på lagsidan, är det givetvis välkommet.

Niclas Viberg
Redaktör, Hockeyzon och NHL”

Svarar så här:

”Hej Niklas!

Att jag skulle gå in och tillsammans med nuvarande skribent driva forumet känns inte relevant i dagsläget, tyvärr.