Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Ett helt ärligt inlägg som jag postade på SF ikväll, vill ha det sparat och min huvudanledning till det jag skriver är att RÖDSKÄGGG skämmer ut ÖHK inom hela Sverige:
Tillbaks efter en skön kväll på stan 😉
Ja, det är mycket, mycket märkligt att inte SF i allmänhet och den ansvarige för Ishockeysiten inte bryr sig. Det är just därför jag i början på veckan kommer att ringa upp just honom vid namn Niclas.Viberg och erbjuda mig att gå in som moderator vilket han tidigare erbjudit mig men som jag av tidsbrist, Rödis och utlandsjobb på andra sidan pölen avböjt. Speciellt om Rödis får härja fritt.
Mitt problem är också att jag inte kan ljuga för SF. Tre av mina absolut bästa kompisar är Mozart, Nalle och Håkan Åhlund. SF kan därför se mig som partisk.
Själv kom jag rätt långt i min Ishockeykarriär. Spelade för Närke två år i TV-pucken samt ÖIK:s elitlag för juniorer och luktade på en A-lagsplats innan jag råkade ut för en idiotisk olycka som jag knappt överlevde ifrån. Jag kunde aldrig komma tillbaks av medicinska skäl till Ishockeyn eller fotbollen som man på den tiden ofta utövade tillsammans. Mitt liv blev då inriktat på affärer istället och sedermera hjälpa mina barn inom sporterna och numera barnbarnen.
Det är med mycket stor sorg jag ser den skribent nu få förstöra något jag varje dag tyckt vara kul att läsa och delta i. En man som jag fått berättat för mig kom som längst inom Ishockeyn när han var materialförvaltare i IK SE.
Columbus/
Om jag går in som Moderator MÅSTE jag ha din hjälp med inte minst truppuppdateringar, är det ok för dig?
Skägget/
Plockar du bort detta inlägg finns det ändå sparat och går istället ut som pm till alla de som är och varit de som gillat detta forum.