Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

pb_90
Deltagare

Kan man behålla denna trupp och klara av att INTE gå i konkurs så ser det självklart bättre ut.. Men innan vi får reda på hur klubben ska ta sig an detta så ser jag otroligt mörkt på det hela. Ska bli intressant att få höra vad PG har ställt till med. Hoppas att dom är JÄVLIGT ärliga och säger vad som pågår. Håller PG på att bli utredd för förskingring, då MÅSTE styrelsen säga det. Ingen jävla mörkning nu, ÖPPNA KORT!

När det gäller klubbens status har jag inga tvivel om att det kommer vara helt öppna. De kan inte gömma något ändå. Det kommer att komma ut när bokslutet är klart.

Polisutredningar är känsliga saker. Jag tror inte de får nämna namn där, men det kanske någon annan vet bättre?

Det jag menar med öppna kort är att man berättar om allt man vet om som man får säga. Det kan väl knappast vara olagligt att berätta att PG utreds för brott? Sen behöver man inte gå in i detalj mer än så om man nu inte får det.

Alltså 10-15mkr back.. hur går det ens till? Dom pengarna finns ju inte ens i klubben?! Alla pengar från säsongskorten lär ha betalats ut till skulder direkt antar jag…

Hoppas att dom bantar ner organisationen med alla jävla onödiga positioner som finns. Slimma organisationen och försök att bygga upp en ny med en mer rimlig ihopsättning.