Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

Henric
Keymaster

Jag förstår, och delar till viss del, frustrationen över vad som hänt på SF. Några av anledningarna till att jag ville köra igång diskussioner och artiklar i ett lite annat format än vad som finns därvar dels att jag inte är så förtjust i den tekniska plattformen SF kör, men också för att jag ville ha en yta med högt i tak i både diskussion och artikelproduktion. Vad jag försöker säga är att jag har full förståelse för att det svider att det ser ut som det gör på SF just nu. Men jag vill bygga något nytt här, med alla er. Fortsätta ha intressanta diskussioner och skriva saker jag hoppas ni uppskattar. Kan vi inte bara släppa det gamla tills vidare? Jag tyckte det var så bra nivå på våra diskussioner här inne att det blir lite trist när de kontinuerligt rinner tillbaka till situationen på SF. Kan vi inte fokusera på ÖHK och hockey generellt så att vi tillsammans kan bli en naturlig kontaktyta för både ÖHK-fans samt övriga som vill möta ÖHK-fans online för diskussioner över klubbgränserna?

Snart semester och då kommer mer texter från mig om någon nu väntat på del 2 i mask-serien. 😉