Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Märkligt. Jag var inte alls så upprörd igår. Fick väl ngn urladdning mot LHC antar jag. Ska jag vara helt ärlig så reagerade jag direkt när Mantler kom in istället för Brage med att ”ok, det var den matchen”. Inte för att Mantler är dålig. Tvärtom. Han kommer att bli riktigt stabil med lite mer erfarenhet och när han börjar kunna läsa spelet i ett högre tempo. Jag insåg ju direkt att det inte var realistiskt att tro att han skulle spika igen.
Det i kombination med våra svårigheter att göra mål. Vi kommer liksom aldrig in på mål. Vi jobbar ändå i huvudsak väldigt bra, det är inte arbetsinsatsen som är dålig. Det är finessen och spetsen fortfarande. Jag menar kolla Hardt. Han jobbade både hårt och gav sig själv utrymme framför vårt mål med ganska små medel. Synd bara att just han som filmade blev belönad igår. 🙂
Nåja. Jag tror att det kommer bli målfoto kring kvalstrecket för oss. Vi måste få tillbaka en Eero i högform eller hoppas på att Brage drar ihop en hel rad monstermatcher. För framåt gör vi inte riktigt det jobb som behövs.