Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

pb_90
Deltagare

Jag mjuknar vid tanken på Hedman lite ändå, eller i alla fall tanken om att kunna plocka spelare som hamnat snett i andra klubbar och söker en ny chans till vettiga priser…

Fast när du skriver sådär så väcker du återigen min rädsla för att ÖHK kommer bli ett jäkla bottengäng för all framtid.
Jag vill att spelare ska komma hit för att de vill spela här. Inte för att de hamnar snett i andra klubbar och inte har något val.
Man vill ju ha de etablerade namnen liksom. Sen är det klart att man har en del att bevisa innan de kommer.

Min stora dröm är ju att Örebro gör en Växjö. Sen de vann SM-guld är de alltid favoriter och det är verkligen befogat eftersom de är ett sjukt bra lag.

Mjo det är ju inte optimalt att ständigt värva spelare som misslyckats i andra klubbar så klart. Men det lär försvinna med tiden när resultaten blir bättre. Sundblad får gärna börja utveckla spelare på löpande band så att andra spelare vill komma och spela för honom. Tänk så många nyförvärv Roger Rönnberg och Sam Hallam drar. I någon mån känns det som att spelare kommer att vilja spela för bröderna Abbott också tyvärr..